ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ
УМОВИ ГАРАНТІЇ
БРЕНДОВІ СОНЦЕЗАХИСНІ ОКУЛЯРИ ТА ОПРАВИ:
Гарантія на брендові оправи та сонцезахисні окуляри надається на термін 1 рік за умови правильної експлуатації окулярів.До гарантійного ремонту (термін - 1 рік) відносяться такі види послуг:● заміна носоупорів;● заміна гвинтів, втулок і гайок;● коригування посадки.
Ремонт брендових окулярів здійснюється у всіх оптиках мережі, де є майстер — необов'язково звертатися до тієї ж оптики, де було придбано товар.
Гарантія на брендові окуляри не надається в разі пошкодження окулярів, які виникли в результаті:● недбалого використання;● недотримання правил користування;● самостійної заміни частини оправи, лінз або ремонту;● фізичного зносу після закінчення терміну гарантії.
Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом в Ottica Bella Vista - 60 днів з дня видачі замовлення (дата вказана у чеку). При зверненні з питань гарантії, при собі обовʼязково мати чек і документ, що засвідчує особистість.
Слідуючи постанові Кабінету Міністрів України Nº172 (положення Nº3) від 19.03.94, повернення грошових коштів проводиться тільки за оправу. Лінзи обміну та поверненню не підлягають. За роботу майстра повернення грошових коштів не здійснюється.
ЛІНЗИ, АКСЕСУАРИ ТА ЗАСОБИ ДОГЛЯДУ
Гарантія не розповсюджується на м'які контактні лінзи, аксесуари до них та засоби догляду такі, як розчини і зволожуючі краплі.При виявленні виробничого браку виріб буде відправлено на експертизу (7-14 робочих днів). У разі підтвердження браку, буде здійснений обмін товару, або повернення грошових коштів.
Для повернення лінзи необхідно мати контейнер з розчином і блістер, в якому вона була на момент покупки. У цьому випадку повернення можливе протягом 14 днів з моменту покупки.
Претензії на можливі дефекти та повернення лінзи приймаються від покупців, які мають рецепт на ці лінзи і раніше їх вже використовували. Це правило стосується також кольорових лінз.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Споживач має право на повернення товару належної якості за умови, що він надає розрахунковий документ, який був виданий разом з товаром. Також можливий варіант, коли споживач надсилає електронний розрахунковий документ на вказаний ним абонентський номер або електронну адресу. ПОВЕРНЕННЯ БРЕНДОВИХ СОНЦЕЗАХИСНИХ ОКУЛЯРІВ
Ви маєте можливість повернути придбані брендові сонцезахисні окуляри впродовж 14 календарних днів з дати покупки, за умови, що вони знаходяться в оригінальному стані без подряпин або відколів. Для того, щоб підтвердити оригінальний стан товару, просимо вас перед відправленням окулярів зробити декілька фотографій і відео, які чітко показують їх стан, аби виключити будь-які сліди використання. Клієнт відправляє окуляри назад за свій рахунок.
Для оформлення повернення, будь ласка, зверніться за вказаним телефоном, де вам нададуть подальші інструкції.
Важливо зберегти оригінал чеку або документ з нової пошти про оплату отримання товару на придбання брендових сонцезахисних окулярів, оскільки без нього повернення товару не можливе. Також потрібно буде пред'явити всі комплектуючі, пов'язані з продуктом.
Після прийому окулярів на складі Нової Пошти (або іншої вказаної служби доставки), ми проведемо детальний огляд товару на відсутність слідів використання. У випадку виявлення таких слідів, буде зроблено фотодокументацію стану товару, що може вплинути на процес повернення.
Ми цінуємо ваше розуміння та дотримання вказаних умов, щоб забезпечити швидке та ефективне повернення товарів.
ПОВЕРНЕННЯ БРЕНДОВИХ ОПРАВ ТА ОПТИЧНИХ ЛІНЗ
Відповідно до наших вимог, ви маєте можливість повернути придбану брендову оправу протягом 14 календарних днів з дати покупки, якщо вона знаходиться в оригінальному стані, без подряпин або відколів, з усіма комплектуючими, і якщо до неї не були встановлені оптичні лінзи.Зверніть увагу, що оптичні лінзи (лінзи для окулярів), які вже були виточені під замовлену оправу, не можуть бути повернуті. Ви мали можливість відмовитися від покупки товару або його частини на місці покупки, якщо товар не відповідав замовленню. Після передачі замовлення на обробку і виготовлення лінз для окулярів, вони стають такими, що не підлягають поверненню.
Для здійснення повернення, будь ласка, зателефонуйте нам +380951135846 і ми надамо вам докладні інструкції.
Збережіть оригінал чеку на придбання брендової оправи, оскільки без нього повернення товару неможливе. Будьте готові надати всі комплектуючі, що відносяться до товару.
ПОВЕРНЕННЯ М'ЯКИХ КОНТАКТНИХ ЛІНЗ, АКСЕСУАРІВ ДО НИХ, РОЗЧИНІВ І ЗВОЛОЖУЮЧИХ КРАПЕЛЬ
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005, які стосуються деяких положень Закону України "Про захист прав споживачів", м'які контактні лінзи, аксесуари до них, розчини та зволожуючі краплі відносяться до категорії лікарських засобів та предметів санітарії та гігієни. В зв'язку з цим, ці продукти не підлягають поверненню або обміну. Під час отримання товару ретельно перевірте його вміст відповідно до вашого замовлення. Якщо товар не відповідає вашому замовленню, ви маєте право відмовитися від замовлення або його частини безпосередньо на момент доставки. Зверніть увагу, що товар може бути повернений лише в оригінальному пакуванні без пошкоджень.